Vertex ThermoSens rugalmas fogsor

A Vertex ThermoSens rugalmas fogsor a legjobb választás: egyre több páciensünk kéri a Brillantdent Fogorvosi Rendelőben a rugalmasabb Vertex ThermoSens fogsorokat. A hagyományos, akrilból készült fogsorok kemények, merevek, vastagok, nehéz megszokni őket. Problémát okoznak a hagyományos fogsornál a fémkapcsok – a rugalmas fogsorban viszont nincs fém, ha kapocs szükséges /meglévő foghoz vagy koronához, hídhoz/, az rugalmas, szinte láthatatlan anyagból készül.

A Vertex ThermoSens vékony, enyhén rugalmas, könnyű és kényelmes. Egyszerű és kényelmes a fogsorviselés, esztétikus, természetes a megjelenés. Kitűnő megoldás részleges foghiányok élethű megoldására is, zavaró fémkapcsok nélkül, de a teljes fogsor is kényelmesebb, mert kisebb a szájpadláson az alaplemez. Ezeket a fogsorokat nem kell ragasztani, nagyon jól megállnak a helyükön!

Miért érdemes a Vertex Thermosens rugalmas fogsort választani?

• Könnyű és kényelmes, mert sokkal vékonyabb, mint az akrilát fogsor. A Vertex kényelmes, pácienseink hamar megszokják, szinte észre sem veszik, hogy a szájukban van. A rugalmas ínykapcsok stabilan tartják a fogsort, részleges fogsor esetén nem szükséges ragasztót használni.
  • Esztétikus: A Vertex Thermosens természetes íny-színű, a kompozitfogak élethűek és nagyon ellenállóak. A rugalmas Vertex fogsor a későbbiekben alábélelhető /nem úgy, mint a régebbi Valplast anyagok/.
  • Biokompatibilis: A Vertex fogsorok biokompatibilisek, így ideális azoknak, akik allergiásak a régimódi akrilátra /amely monomer-tartalmú/.
  • Kedvező ár: A rugalmas Vertex fogsor remekül megfelel azoknak, akik esztétikus és biztos megoldást szeretnének, implantátumok nélkül.
  • Megbízható minőség: A Vertex Thermosens a legmagasabb minőségű anyagokból készül a debreceni Brillantdent Fogorvosi Rendelőben, rövid határidővel.