A praxis bemutatása

Dr. Lázár Katalin és Dr. Hernádi Katinka PhD A Brillantdent Fogorvosi magánrendelő már közel 30 éve működik Debrecenben. Dr. Lázár Katalin fogszakorvos és Dr. Hernádi Katinka PhD. fogszakorvos, klinikai adjunktus praktizálnak rendelőnkben.

Fogorvosi praxisunk fő profilja a fogpótlások készítése: a fogazat gyors, tartós rendbetétele, kusza és hiányos fogazat megszépítése, élethű rögzített és kivehető fogpótlások készítése extra gyors határidőkkel – mindez természetesen fájdalommentesen. A legújabb és legélethűbb, fémmentes cirkónium és full-kontúr porcelán fogpótlások: koronák és hidak – fémallergiásoknak is, továbbá minőségi német porcelán koronák és hidak (Ivoclar, Vita, Heraceram anyagokból), mosolyszépítés. Esztétikus rugalmas kivehető részleges fogsorok, pontos fogrestaurációk, fogszínű fogtömés – mindez precízen, élethű megjelenéssel, EU garanciával és igen rövid határidőkkel. /Rendelőnk profiljába nem tartozik az ügyeleti ellátás, a szájsebészet és a fogszabályozás./ Nyugat-európai minőség – kedvező magyar árakon!

Tisztelt Pácienseink!

Rendelőnk egyelőre korlátozott nyitvatartással működik. Kizárólag igazoltan három oltással rendelkezőket tudunk fogadni jelenleg rendelőnkben!

A mostani időszakban vállaljuk:

– Vertex rugalmas fogsorok /részleges és teljes kivehető/

– Porcelán és cirkon koronák, hidak készítését

A részleteket ‘Brillantdent Fogászat’ nevű facebook-oldalunkon olvashatják.

Ingyenes diagnosztika és kezelési terv készítése rendelőnkben.

Dr. Lázár Katalin rendel: hétfő délután és csütörtök délelőtt. Telefon: 06 30 9555 921. Kérjük, hogy átmenetileg időpontot e-mailben vagy telefonon foglaljanak és ne online foglaljanak.

Dr. Hernádi Katinka jelenleg klinikai elfoglaltságai miatt csak külön megbeszélésre rendel. Telefon: 06 30 685 6230

Facebookon is megtalálhat minket >>